LOVE IT

Helg igen! Har precis suttit och kollat på The Royal Wedding och har konstaterat att Kate kan vara en av världens vackraste kvinnor. Ikväll ska jag till Weybridge och partaja lite och imorgon ska jag mysa med söta Weybridge-tjejer på dagen och sedan ska jag kika film med en annan kompis.. Åker hem på söndag men förväntar mig innan det en stor kaffe på Café Nero med Bettan och Lina.

Jag tycker om veckorna väldigt, väldigt mycket  - men helgerna är helt otroliga. Love them.




Undra om jag också får gifta mig med en prins om några år????

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du får väl passa på att ragga upp Harry nu när du ändå är där? ;-)

2011-05-01 @ 12:58:41
Postat av: Marielle

i7810316.htm" rel="nofollow">http://www.allposters.se/-sp/Keep-Calm-Harry-is-Still-Single-postersi7810316.htm

2011-05-01 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0