ANSWER TO QUESTION

Jag fick en fråga om varför jag sade upp mig från mitt jobb här. Antar att den som frågar har mig på Facebook eftersom jag inte har nämnt att jag har sagt upp mig här i bloggen. Hahac iallafall: jobbet var inte vad jag hade förväntat mig så det var därför. Jag har ingen lust att vara på ett ställe i fyra månader när det inte passar mig som handen i handsken. Så det var därför jag sa upp mig. Halv tolv på söndag ska min nya arbetsgivare hämta upp mig inne i London och sen bär det av mot nya äventyr. Försöker absolut inte vara en cheesy copy av Blondinbella när jag säger detta men; det viktigaste som finns är att tro på sig själv och stå upp för allt man vill och tror på. Tänkte bara säga det. Mm. Förut PWade jag i 45 minutet, high five med mig själv. Iallafall så förtjänar jag nog lite brownie nu.. Kanske.. Läs förresten pappas Palme-krönika idag i Bohusläningen. Antingen i bladet eller på webben. Fett bra jobbat pappa!

Kommentarer
Postat av: anjo

Roligaste var ju att det var Ingemar också!!

2011-03-01 @ 09:48:05
Postat av: anonyym

Ur din blogg ;)



Denna veckan har jag:

Sagt upp mig

Druckit kaffe pa uteservering

Kakat middag med denna tjejen

och lite annat skoj.



Haha var bara tvungen att klistra in detta :p

2011-03-01 @ 10:54:16
Postat av: frida

Hahahaha sorry... Glömde :-( jaa anja. Jag kan verkligen se mig ingemar. Framför mig. Rosenrasande OCH nyvaken. Ingen bra kombo.

2011-03-01 @ 13:10:08
Postat av: Pappa

Tack!

2011-03-01 @ 18:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0