GOOD NEWS


Fick precis höra exakt det jag ville höra, så nu är jag FETT nöjd. Hur halsduken hamnade på huvudet är en annan femma. Eller; That is another fiver som man förmodligen skulle säga här..NOT. 

På fredag tror jag att vi ska dra till Cornwall med la family, det blir nice - ska tydligen vara riktigt fint där. Kameran får alltså följa med. Hur jag ska packa vet jag dock inte än. Vi ska vara borta i cirka en vecka, men jag har ingen väska som är lagom för en vecka.
Resväskan? För stor.
Converseväskan? För liten.
Calvin Klein-väskan? För liten.
BIG PROBLEM, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du får köra på en gammal hederlig Ikea-kasse ;-)

2011-02-07 @ 22:45:03
Postat av: Pappa

Eller en... ICA-kasse =D

2011-02-08 @ 07:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0