HELLO WORLD

Ja, jösses. En händelserik helg resulterade i få inlägg. Åkte till Weybridge i fredags vid halv åtta på kvällen och kom hem idag vid tiotiden. Utgång, efterfest med Lina och moroten, filmkväll, pubhäng, Guitar Hero, Budweiser, massa mat och chips, och så vidare. Så kan min helg sammanfattas. Nu siter jag och degar med Costas och dricker kaffe. Helt själv. Eller Lisa Miskovsky sjunger för mig och så är det ju lite folk omkring. Men ja.. Ikväll hoppar jag över handbollsträningen och gör en otroligt viktig grej istället. Mer om det imorgon. Loads of love aka LOL till er... Haha

Kommentarer
Postat av: Trees london

Heej=) jaavisst det tycker jag låter som en göörbra ide! Jag kan ta en buss till richmond så kan du ta bussen från dig som går till richmond as well? :) mötas halvvägs änna!? vad du säga?

mitt nummer e 07950399281 har du något nummer att dela med dig av? ;)

2011-02-22 @ 00:42:28
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Charlotte

Hej hej,

Vi jobbar med Londonsvenskar.com just nu och skulle vilja ha kontakt med dig.

Kan du maila på [email protected]



/C

2011-02-24 @ 13:58:18
URL: http://www.londonsvenskar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0