(IRONI)NG

Nu har jag jobbat i tolv timmar. Goooott. Hade dock en liten paus vid ett, på tio minuter. Då sprang jag och toppade upp min mobil, så nu är jag en rich bitch när det kommer till telefonpengar - mjao. Solen sken och jag strosade nedför Northcoat Road med mina brillor och skinnjacka.
Kände mig som världens coolaste.


Hatar er läsare, förövrigt. Ni kommenterar typ NADA och så jävla tråkig är väl inte bloggen? Eller? Come on. Säg vad ni tycker. Till Steffi frågar ni fan allt, men till mig så är det mina närmast sörjande som kommenterar av typ..snällhetsskäl?

Steffi
, bra gjort förresten. Du kommer ha så jävla mycket roligare nu. (nej, hon har inte gjort slut med Emil.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har Steffi gjort? ;)

Hehe nee men du har en jättebra blogg!! Keep up the good work girl :)

2011-02-04 @ 06:36:25
Postat av: Anonym

Hallå eller!!! jag bara längtar tills du skriver något nytt om det härliga london :) så vi andra här hemma kan få drömma oss bort lite ur denna tråkiga tid. Pööösss från Lenin ;)

2011-02-04 @ 11:20:58
Postat av: Ylva

Northcote Road - världens mysigaste gata :) I love it! Bor du där i närheten? Jag bodde där i somras och året före när jag var au pair. Finns massor av bra shopping och fik där ju :)

2011-02-05 @ 12:32:33
URL: http://ylvwes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0