JUST DANCE

Ni sviker mig. Jag förstår er. Jag bloggar alldeles för dåligt men snälla, ge mig en chans till? Igår var jag på möte med min kommande aupairmamma. Ja, jag vet att jag flyttar mycket - men denna gången ska jag stanna. Sedan gick jag och köpte mig ett par skor.. BIG FAIL. De var jättefina, svarta klackskor MEN..när jag, Emma och Mona senare gick ut för att dansa så..gick ena klacken av.. Fick dra av den andra med och på så sätt skapade jag mig ett par ballerinaskor.. Iallafall så hade jag sjukt skoj igår. Shotbricka, hallonmojhito och mycket dans slår bara inte fel. En avslutning på Donken är bara pticken över i;et så att säga. En annan rolig sak från kvällen var att jag hade en klänning i väskan som jag, på toaletten, bytte till efter ungefår halva kvallen. När jag kommer upp igen tar en medelålders man tag i mig och säger; i could have sworn that you had jeans before... Jag; hehe, nejdå. Du såg nog fel. Han; haha, you had jeans! Sen var han efter mig hela kvällen. Tack, men nej tack till 40åriga män med ölkagge. Nu är det snart match och jag är taaggggad. Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sa du upp dig från ditt förra jobb om man får lov att fråga? =)

2011-02-27 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0