MALT LOAF

Förut åt jag ett grovt himmelskt bröd som var så gott att man skulle kunna tro att det innehöll hur mycket fett och onyttigheter som helst, men icke! Till min stora förvåning stod det LESS FAT på, brill! Underbart, äntligen svar på bön...




Och sen till vad jag har gjort idag. Dagen började rätt tyst, matleveransen kom - packade upp. Ställde upp strykjärnet - strök. Städerskan kom - pratade inte med henne. Ja, en tyst morgon som förvandlades till en dag med massa lek. Play Doh, målning, leka familj osv.

När vi kommer till målandet får jag alltid en liten släng av ångest. Det är då jag inser varför jag inte fick MVG i bild. Det är också då jag undrar varför jag ens fick VG..
Men lilltjejen gillade teckningen så himla mycket, så jag vart ändå nöjd. Hon är ju trots allt fyra, hon ser ju vad som är bra och inte.....

Från 1-10? En 11, väl?

Kommentarer
Postat av: Anonym

less fat more sugar ;)

2011-02-04 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0