Snö i Uddevalla

Hoho! Lisa Mäki, aka. Hjälten, är på plats för att rädda dagen. Sitter just nu och smuttar på en kopp te och försöker komma in i den där engelska känslan som jag antar att Frida plaskar omkring i ständigt.

Min högsta önskan angående Fridas tid i England är (förutom att hon ska ha en tok-tok-tokbra tid med massa billigt öl) är att hon ska hitta en James eller John att plocka med sig hem. Tänk att på de kommande sommarfesterna ha en engelskman i sällskapet. Vilken grej. Eller Frida? Hur är engelskmännen? Är de snobbiga eller grymma? Är de snobbiga så lämna kvar skiten, ihop med vinägerchipsen och de där sjuka vinägernötterna du äter.
Nej, nu sörplar jag just i mig det sista av teet. Dags att dra vidare. Ständiga äventyr, ständiga upptåg. I morgon ska jag, Anja och Maria fika, prata vettigheter och kanske, kanske diskutera hur mycket vi saknar den däringa Frida.
Fan'te fel, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0