VACATION BREAK

Ja, nu kommer jag kanske ha ett blogguppehåll på en vecka. Kanske = om det inte går att blogga från min fina lilla Xperia. Jag kommer dock ge inloggningsuppgifterna till Steffi, Marielle och Anja om dom skulle känna för att gästblogga lite. Kanske ger dom till Linnea också, om hon slutar kalla min fras "Fan'te fel" för WT.

Alltså; börja inte gråta eller så om det inte kommer vettiga inlägg på en vecka - förhoppningsvis gör det de, och om inte så får ni nöja er med ovettiga.

Nu drar jag om cirka tretton timmar, hejdå.


Skulle bara vilja uttrycka hur jag känner inför alla hjärtans-dag - bilden är ett år gammal och ja, jag skulle nog säga att jag tycker likadant iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0