WHITE CHOCOLATE

Vi förlorade med två, inte lätt när det är nio mot sju på planen.. Nej nej, man ska inte klaga på domaren, men det får ju fan finnas gränser. Vi fick två minuter mot oss när det var fyra minuter kvar av matchen och vi ligger under med två bollar. Anledning: En i vårt lag la inte ner bollen när hon fick frikast mot sig, utan hon "droppade" den mot marken. Ja.. Två minuter på det är rätt hårt alltså.. Äh, skitsamma - det var ju inte serien. Gött att spela iallfall.

Efter matchen åkte jag till London Bridge där jag mötte upp Malin som hade varit och firat det kinesiska nyåret, spännande. Vi käkade macka på Pret A Manger och tjötade om våra aupair-liv. Efter det drog jag hem till Clapham och träffade en svensk tjej som heter Charlotte för första gången. Vi hade jättetrevligt över en kaffe på Café Nero  vi bestämde oss för att vi ska till svenska affären i London imorgon!

Dagen i sin helhet; MVG-. Minuset med anledning av förlusten. (Dock är det riktigt skönt att vara svensk så att man kan vräka ur sig: VAD FAN GÖR DU? till domaren om man nu har lust med det. Inte för att jag skulle komma på tanken att göra det..)


Fett snygga brudar.


Kommentarer
Postat av: Tess

Älskar Pret A Manager!! :D

2011-02-07 @ 17:13:48
Postat av: Tess

*Manger

2011-02-07 @ 17:14:38
Postat av: Y

<3

2011-02-12 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0