WINNER DINNER

Jag har funderat på rubriken ett tag. Finns inte ett bättre tillfälle att använda den än nu. Jag upplever, på riktigt, den mest mätta stunden i hela mitt liv.

Lina anlände 19.55 till Clapham Junction och vi drog direkt till Gourmet Burger Kitchen, som enligt många har supergoda hamburgare. Vi testade och blev dödsförälskade i detta fantastiska ställen. Vi fick varsin hamburgare med bacon och avokado, en skål med pommes som vi delade, och varsin milkshake. Allting var FANTASTISKT. Alla som jag känner som kommer till London ska få äta detta med mig. Vi var dödsmätta efter att allting var slut. Men ändå, matgrisar som vi är, så beställer vi in en till milkshake att dela på. Smak? OREO. OREOMILKSHAKE. Skojar inte.... ÅÅÅÅ. Gott. Är så nöjd.

Hoppas verkligen att jag kan träffa Lina och Beate oftare nu, för jag saknar dom every day!

Bilden är tillägnad Lina. Jag har en känsla av att hon är lite hungrig.. NOT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0