A WALK TO THE PARK

Nej men.. Hörde jag rätt? Har ni saknat mig. Det förstår jag.

Idag har jag varit ute på en runda med den lille! Vårat mål var parken vid Tesco. Vi gick och gick och tillslut trodde jag att vi hade gått fel. Jag vänder på klacken, ringer hans mamma, som missar samtalet, och frågar honom; "Har vi gått fel?!". Han svarade naturligtvis inte, men det var skönt att fråga. När Lotta ringer tillbaka får jag reda på att vi var på rätt väg. Vid detta laget hade det börjat mörkna så vi fortsatte promenaden hem och slutsatsen blev: Det får bli parken en annan dag.

Väl hemma äter jag en ljuvlig portion med spagetthi och köttfärsås och efter det går jag och möter en annan au-pair som bor här i närheten. Jag har alltså en vän. Vi kollade på Titanic och snyftade lite.

Ett otroligt meningslöst inlägg, men nu vet min mor och far att jag lever. HEJ MAMMA OCH PAPPA. Förresten ligger det en obetald Teliaräkning någonstans hemma.. Den ska vara betald den 30:nde och det är lite svårt att betala den härifrån....... Hehe. Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0