FISH, CHIPS AND BEER

Ikväll kommer Beate till Clapham, woho! Vi ska äta fish and chips och dricka öl. Fantastiskt, som jag längtar.

Jag saknar the fantastic four nu, riktigt mycket. Anja är i Uddevalla, Marielle är i Stockholm, Ywe är i Thailand och jag är här, i London. Inte så fantastiskt faktiskt, men man lär väl sig något av det också. Jag och Ywe har dock aldrig varit från varandra såhär länge. Max så har vi varit ifrån varandra i två veckor, det är max. På snart 15 år. Under de 15 åren har vi också haft nästan daglig kontakt, det har vi inte nu. Det känns lite tomt, men som sagt så lär man sig någonting av allt man gör.


Bortse att jag ser lite ut som en hund på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Voff =)

2011-01-29 @ 16:25:53
Postat av: Anonym

Vi andra då? :P

2011-01-29 @ 17:08:12
Postat av: frida

Jag saknar alla i sverige.

2011-01-29 @ 20:15:41
URL: http://uatilluk.webblogg.se/
Postat av: Anja

Och vi saknar dig med!

2011-01-31 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0