G TO THE ARLIC

Först och främst vill jag tacka Stefanie för vitlöstipset! Vet att det är din kära mosters tips egentligen, men jag känner tyvärr inte henne så jag tackar dig.

Att stoppa in en vitlök i örat gör man ju inte varje dag, särskilt inte när man brukar kunna tryckutjämna för att få bort lock. Hur som, jag gjorde det. Efter många minuters väntan tog jag ur vitlöken och.. Mja, effekten var okej. Inte fantstisk men okej. MEN - då gjorde jag det igen, tryckutjämnade alltså och hela locket som hade svirat sig fast i mina öron i flera dagar bara åkte iväg likt en raket som är påväg ut i rymden, poooff! FANTASTISKT. Mer vitlök åt folket.




Där bakom polisongerna, tack mamma och pappa för dom..., kan ni skymta den!
Vilken klyfta, mmm.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Varsågod.

2011-01-18 @ 14:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0