HAPPY DAYS

18:43
Med darrande ben gick jag mot Weybridge station, därifrån till Surbiton station där vi blev upphämtade av klubbens ordförande.  Vi kör mot Roehampton där vi ska träna och jag känner hur hjärtat dunkar hårdare och hårdare. "Kommer jag ihåg hur man gör?"

20:00
Träningen börjar. Med knacklig engelska berättar vår tyske(?) coach att vi ska spela fotboll som uppvärmning. .... Alla som känner mig vet att jag verkligen inte kan spela fotboll, men som tur var liknade resten av laget Kropps f-90 och var alltså lika dåliga som mig.

Efter fotbollen var det dags för handboll. På med klistret, som förövrigt luktar som godis i mina näsborrar, och nu kööör vi. Efter lite skottövningar, passningar och diverse andra grejer är klockan redan...

22:00
... och träningen är slut. Jag var inte sämst, jag var faktiskt inte så himla dålig som jag trodde jag skulle vara efter fyra års uppehåll. Det var jävligt kul, tjejerna var riktigt schyssta och jag är så glad att Beate drog med mig. Den 6:e februari är det match och då ska jag spela. Fantastiskt.


Klisterhänder. Yummie.

Kommentarer
Postat av: Pappa

När kommer första tvåminutaren?

2011-01-25 @ 10:22:23
Postat av: Anja

ÅH GUD VAD KUUUL! =)

2011-01-25 @ 14:18:58
Postat av: Anonym

Den 6:e, pappa. :)

2011-01-25 @ 14:49:10
Postat av: Pappa

Jag tar det som ett löfte. Det finns traditioner att försvara =)

2011-01-25 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0