LONG TIME AGO

Beate var nyss och efter lite övertalning, men mest vilja, så ska jag följa med henne nästa vecka och träna. Vanlig träning tänker ni. Men tro inte att ni vet någonting! Jag pratar nämligen om.. HANDBOLL. Skräll? Ja. Jag börjar träna handboll igen efter typ..fyra års uppehåll.. Tehe, har dock inga krav på mig då vi är i England. Handbollens..icke-land.  Ska dock bli hur skoj som helst. No doubt.

Kommer jag ihåg allt? Kan jag alla regler? Kommer jag vara sämst av alla?
Man vet inte, men det kommer svar på dessa frågor också.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du! Det är ju helt fantastiskt bra! Du klår de där vinägar-ätarna, any day!

Postat av: Anja

JA JA JA!! :D

2011-01-19 @ 10:09:53
Postat av: Marielle

Sjuktkul ju!! Är inte lite avis!

2011-01-19 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0