MAMA WILL BE PROUD

Jag ska berätta en stor nyhet nu, jag är så stolt så jag nästan fäller en tår. JAG HAR BYTT BLÖJA. Jag skämtar inte! Och det gick bra! Det var ingen vanlig himla kissblöja, nej nej nej! En blöja med bajs i! Förstår ni?! Jag kommer bli en fantastisk mamma! Jag ÄR en fantastisk människa. *High five med mig själv.* Sen badade jag honom och det gick också bra! *High ten med mig själv.*

Till min mamma som jobbar på dagis; HUR STOLT ÄR DU INTE NU? Jag slår vad om att även du fäller en tår just nu, när du läser detta!


Kommentarer
Postat av: Linnea

THATS THE WAY U DO IT BITCH :D

2011-01-04 @ 21:05:40
URL: http://uatillusa.se
Postat av: Elin

Du är min idol!

2011-01-05 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0