NEVER SAY NEVER

Om en timma sticker jag till stationen och ifrån den ska jag åka till min första handbollsträning på cirka fyra år. Hur spännande?! Just nu håller jag dock på att kräkas av pizzan jag slängde i mig på ungefär tre minuter, men det blir nog bra..

Det ska bli lite tråkigt att flytta härifrån imorgon, men samtidigt så kommer det bli en jätterolig upplevelse att flytta närmare London, till en lite större förort. Jag är ganska väldigt taggad faktiskt!  Idag gick jag till Weybridge och köpte en liten tack&hejdå-present till mina snälla "föräldrar" som jag ska flytta ifrån nu. Det blev klassikern, vin och blommor + en liten lapp. 

Vi hörs ikväll efter träningen, eller imorgon när jag har flyttat. Jag vet att vissa av er vill ha en handbollsuppdatering, and you will get it - be sure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0