ONE WAY TICKET

Bloggar är så fruktansvärt överskattat, men jag gör ett försök.

Jag heter Frida, bor i Uddevalla och imorgon 18.55 åker jag ifrån Landvetter på en one way ticket till London för att vara au pair i ett halvår. Har ingen aning om vart jag hamnar men jag börjar i Weybridge hos en svensk familj. Ja, om detta vill sig väl fortsätter jag väl skriva. Steffi sa till mig att jag skulle börja blogga en gång, hoppas jag inte får så jobbiga läsare som hon, hööhöö. 

Namnet är, som vissa fattar, stulet från den fantastiska Linnea Lindroth (uatillusa.blogg.se) Tack för namnet!

CHEPPS
Jag kommer sakna svenska chips.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Medan jag ligger och ruttnar i svininfluensan passar du på att stjäla mitt bloggnamn!!!!

2011-01-01 @ 23:15:33
URL: http://uatillusa.blogg.se/
Postat av: Anja

uppdatera flitigt, jag lovar att läsa varje dag :D

2011-01-02 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0