SECOND DAY OF A NEW LIFE

Ingen snö, god mat, gå till puben, ta hand om världens gladaste unge, träffade en tjej på planet som jag ska gå ut tillsammans med på fredag, lalalalalala - life is wonderful. Som sagt, på fredag, då jag också är ledig, är det planerad utgång med Ida från Falkenberg, tjejen jag träffade på planet och Malin från Uddevalla. Jag hoppas sysslingen följer med ut också och att vi kanske kan sneaka in oss på hennes soffa alternativt golv på natten mellan fredag och lördag, eftersom tågen går rätt sällan efter tolv - och längre än så vill vi ju vara ute...  På lördag ska jag jobba kväll så lillens föräldrar får en välförtjänt night off och mycket mer än så har jag inte planerat.

I England är det ingen snö och mildare luft
Ni i Sverige har det tufft
Här går vi på puben och har det bra
Tack för för ikväll men nu måste jag dra



Kommentarer
Postat av: Marielle

Låter helt perfekt ju! :-)

2011-01-04 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0