SLIPPERS

Okej, trots att statistiken dalar likt min hälsa ska jag ändå fortsätta skriva. Jag tror inte att UAtillUSA gav upp, inte ens i de svåraste stunderna.

Jag har "a thing" för tofflor. Inte vilka tofflor som helst. Nej, nej. Det måste vara IT-tofflan. Varje gång jag har vart utomlands de tre senaste gångerna, UK räknas inte, har jag köpt mig ett par fina tofflor. Partytofflor gillar jag att kalla dom och jag ska köpa ett par varje gång jag åker till ett land. Bra grej va? Hur många samlar på tofflor? Ingen jag känner iallafall. Jag har ett par från Hersonissos på Kreta, ett par från Benidorm i Spanien och ett par från Ayia Napa. Favoriterna är väl egentligen de förstnämnda, då de känns lite speciella - men vad gjorde jag när jag packade till UK?

Tog med Benidormtofflorna. Och insåg inte att den hårda sulan hörs JÄTTEMYCKET. De andra två har en mjuk sula men jag väljer ändå den med hård sula och jobbar som aupair?! Hur klantigt? Barnet har inte hört mig än, men jag misstänker att detta misstag kommer fälla mig hårt en vacker dag.

Skönheterna
Nummer 1: Hersonissos.

Nummer två: Ayia Napa, de gröna blev det efter mycket om och men.

Och till slut, nummer tre, min mors favoriter - kan ha varit anledningen till att jag tog just dom: Benidorm


Vilka gillar ni bäst?
Nu har ni sett den heliga samlingen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anja

Herrsonissos, no doubt! :D

2011-01-17 @ 12:46:17
Postat av: frida

älskar att du fortfarande, efter tre år, inte kan stava till hersonissos. love u. <3

2011-01-17 @ 16:59:23
URL: http://uatilluk.webblogg.se/
Postat av: Nicke

Jag gillar alla tre precis lika mycket!

2011-01-17 @ 23:10:20
Postat av: stefanie

numero dos thank you very much! ser lvande ut de lilla man kan skymta

2011-01-18 @ 14:44:51
URL: http://stefnaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0