WAL(K)TON

Halv elva imorse stod jag redo och väntade på Beate vid Sainsbury och därifrån gick vi till grannstaden Walton. I Walton köpte jag en klänning, en skjorta, ett läppstift, en hårspray och två vinflaskor för det överkomliga priset 360 kronor. Helt okej anser jag. Ikväll ska vi förfesta lite här först och sen beger vi oss till Noir för att dansa, dansa.

Anja frågade:
Åh, jag missade frågestunden... Jag saknar dig!!! Saknar du mig???

Frida svarar:
Alltid!!!!!!!!!!!


Maria frågade:
Hahah den bilden är så jäädra värd!! Vad innebär det nya aupair jobbet Frida?

Frida svarar:
Jobbet innebär en flytt, två barn på fyra och sju år och lite annan förändring i vardagen. Imorgon blir det helt klart om jag får jobbet, vi håller tummarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0