WHAT DO YOU THINK?

Igår när lillen skulle äta så tog mamman fram en barnmatsportion med riktig mat som man kan köpa i affären, typ på Tesco som är som Maxi. Jag tittade på den och så stod det Annabel Karmel med stora bokstäver. Jag bara: Hm... Varför känner jag igen ett engelskt namn som står på barnmat? Jo. 2008 praktiserade jag på Dorling Kindersley, ett av de största bokförlagen i London. På min praktik var jag med på en fotografering för en bok. Gissa vem som hade skrivit boken? Annabel Karmel. Vad gjorde Frida under fotograferingen? Strök Annabels förkläde. Så det kanske inte var så konstigt att jag kände igen just det namnet..

På fredag ska jag in till London och nu behöver jag tips! Jag har varit där förr men är det någon av er som råkar läsa här som har fantastiska Londontips så får ni jättegärna lämna en liten kommentar. Nu ska jag borsta gaddarna och sedan köpa ett nytt simkort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åk till westfield (europas största shoppingcenter) inte alls lika kaosartat som det är på oxfordstreet. Kensington high street har också bra shopping (Bra H&M) sloane square är också fint.

2011-01-04 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0