APRIL AND MAY

En resume for de tva gangna manaderna.

April:
Jag klippte mig och blev jattenojd och sjukt snygg. Var alva pa maskerad i Weybridge och traffade mycket trevligt folk den kvallen. Var pa Oceana och svangde de lurviga med Trees. Jag fick besok av Steffi, Linnea och Sanna - waaazzzap wazzappp wanna party? Det kungliga brollopet. April var fantastisk.

Maj: Jag och Beate hade vin-picknick pa en filt vid en ang mitt i skogen foljt av middag och utgang i Cheshunt. Dagen efter drog vi en powerwalk foljt av en doughnutfrukost.. Bastaste tjejerna halsade pa och det var fantastisk.  Jag drog till Paris och alskade det. Alskade maj, jag kommer aldrig glomma dig.

Jag sager bara sahar, jag kom till Cheshunt sjatte mars och sedan dess har manaderna varit FANTASTISKA. Januari var fantastiskt ocksa, februari kan vi glomma, men sedan kom mars, april och maj. Kommer aldrig glomma detta halvaret. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0