GARLIC BREAD

Alltså, mitt nya liv; Det går oväntat bra. Är minst ute och går varje dag, och försöker göra styrkan så ofta som möjligt. Förutom all alkohol som förtärdes i helgen så var det Subway som var det mest onyttiga. Bra jobbat tycker jag iallafall. Som jag sa i det tidigare inlägget så försöker jag dra ner på kolhydraterna. Detta funkar också bra, förutom idag.. Då jag hittar vitlöksbröd i kylen. Eller alltså, det har funnits där förut, men just idag - just idag ville jag verkligen, jättegärna ha det där stackars brödet. Och ja, jag föll pladask. Andra saker det har konsumerats mycket av idag är Dr Oetkers fantastiska kokosyoghurt. Det finns verkligen ingen godare. Lite mycket Diet Coke kan det ha blivit också. Idag har verkligen varit en gooood ätardag. Mm. Finns det något bättre än att äta? Tror ikke det.. 
Imorgon ska jag baka. Brownies till tjejen och scones till mig... Tråk?

Förresten så var det 18 grader här idag, ville bara säga det. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0