MURDER IN THE DARK

"EastEnders" skulle kunna vara Englands svar på USA:s otroligt långdragna cheesy serie "Days of our lives". Det är verkligen så dåligt, men jag kommer ju bli fast eftersom hela familjen tittar på det.  Nu ringde lilltjejen till en kompis och berättade vad som hade hänt i detta avsnittet, haha. Idag har jag PW:at, målat naglarna, skypat med Anja och vart ute med hunden. Jag har även lekt "Murder in the Dark" massa gånger. Man täcker ögonen, snurrar några varv och letar efter dom andra, bara så ni vet.

Jag måste bara tillägga att jag är otroligt tacksam över att jag har kommit till denna familjen. Man uppskattar verkligen någonting bra när man har haft det helt åt det andra hållet. Nog om det, jag är hur glad som helst nu.

NU: Big Momma's House 1 & 2@the sofa
Imorgon: Big Momma's House@the cinema

Idag har jag och Anja pratat om utlandsresa till hösten. Mina damer och herrar; det lutar åt Zakynthos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0