PRIMARK IN MY HEART

Jag skulle aldrig lägga massa pengar på ETT plagg, jag gillar att köpa många billiga saker istället. Därför älskar jag: PRIMARK. Dett fantastiska varuhus där man kan hitta det mesta för en billig peng. Idag köpte jag; Ett armband, tofsar, uggs, örhängen, en rosa skjorta, tights och ett skärp för 22 pund! Cirka; 235 svenska kronor. Härliga tider, älskar som sagt Primark - och då har jag bara vart där en gång. Ska lägga in lite mer bilder här när jag har köpt en ny kortläsare, eftersom min har gått sönder goddammit.

Imorgon ska jag till Totally Swedish med Trees och Malin. Fett skönt ska det bli att köpa knäckebröd - dom har verkligen inte det i dom vanliga affärerna här, helt otroligt. Dom älskar sitt äckliga vita toastbröd.. Senare på kvällen ska jag förhoppningsvis, ÄNTLIGEN, festa med Emilia. När jag och tjejerna var i Ayia Napa 2009 träffade vi två sköna tjejer som heter Emilia och Rebecca. Vi fortsatte att hålla kontakten på Facebook och nu bor och jobbar här i London, så vi ska äntligen träffas imorgon. Fett.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh primark i mitt hjäta med! När jag var i london i november shoppade jag för 90 pund. du kan ju tänka dig hur mycket jag fick med mig då! var dum och skickade det med posten så bara det gick på 40 pund, men jag förlorade ju inte på det om jag skulle köpt samma här hemma.

2011-03-18 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0