SKYPE ME

Sitter och pratar med Anja på Facebook, fetingnice alltså! Tänkte ta och svara på ALLA era frågor.

Postat av:
när kommer du hem till uddevalla?? jag råkade höra några av dina kompisar säga att dom saknade dig och jag undrar bara när du ska göra något åt detta? hihi, glad för svar :) :)
Svar: Antar att det är duuu, Anja, som du undrar! Jag kommer hem 20 juni tror jag, jag saknar er med! Syns då...

Postat av: stefanie http://stefnaie.blogg.se/
1. bästa/sämsta med london?
2. EN sak du saknar mest? (du behöver inte känna dig tvingad att säga mig..)
3. kan du inte lägga upp en video där du visar hur man stryker ett lakan så de blir riktigt platt och härligt? hört att du är bra på de.
Svar: Det bästa är utbudet av ALLT, + att jag har hittat en familj jag  trivs med och  det sämsta är att jag ibland saknar allt som finns i Uddevalla. Jag saknar min familj och mina  vänner mest. OCH KNÄCKEBRÖD. Rågi. Och ja, det får väl  bli en liten instruktionsvideo någon gång. Jag är ju trots allt the master of ironing!

Postat av: Marielle
1. Har du fått bättre internet igen så man kan boka in en skypetid med dig?
2. Är också sugen på en videoinstruktion om hur man bäst stryker lakan, kan du inte fixa det?
Svar: JA! Fett bra internet och som sagt, ja - det får väl bli en video.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0