SPIRIT IN THE NIGHT

Jag har jättepanik. Tiden går så fort. Jag vill inte åka hem den 18:e juni, inte nu iallafall. Nu när jag väl har hittat "hem" här i England så ska jag snart hem. Dottern här har lov mellan 8 och 27 april. Då här det nästan blivit maj. När det är maj är det snart juni och då ska jag liksom hem? Förstår ni? Helt sjukt. Då har jag varit här i ett halvår. Jag ska verkligen njuta den här tiden som är kvar. Har redan upplevt massa här som jag inte förväntade mig när jag kom hit, och har på det fått några vänner som verkligen kommer vara vänner även efter det att resan här slutar. Jag kunde faktiskt inte bett om mer.

Jag har haft mina ups and downs när jag har vart här i England. Januari up, februari down och från den 6:e mars har allt bara vart up. Det ska fan fortsätta så också.

Nu kör vi de 80 dagarna som är kvar, kör bara kör!



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja kör Frida kör!

2011-03-31 @ 11:55:02
Postat av: Yvonne

Haha Elin tog min kommentar ;) Kör bara kör! :)

2011-04-01 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0