THIS YEARS FEBRUARY

Alltså, jag lovade ju ett inlägg om varje månad. Februari har varit rätt tråkigt. Jag har mått halvbra under hela månaden, pågrund av diverse saker. Februari är lite speciellt för mig, på olika sätt - och det har blivit speciellt i år också. På plussidan så har jag hittat nytt folk att umgås med, Emma och Mona, Trees, upplevt Clapham och fått extremt mycket nya erfarenheter (Jag säger bara; high five till er som någon gång strukit en näsduk!). Jag har verkligen fått lära mig att stå upp för mig själv och jag kommer aldrig tåla att bli trampad på igen.

Jag har druckit mojhito, suttit och skrivit på Starbucks, haft fettodag i Weybridge och massa annat.
Jag gillar dig februari - trots allt.


Påväg hem från en efterfest 09.00 i Weybridge.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Där snackar vi fierce! Snyggfan.

Postat av: stefanie

SNYGGT babe!

2011-03-10 @ 22:25:57
URL: http://stefnaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0