WELL, HELLO THERE

Just nu sitter jag och äter en chicken tikka masala och njuter av ryktet som går att det ska bli 12 grader och sol imorgon. Det kan ju behövas lite sol för att försöka få mig att på något sätt bli ogenomskinlig.. Jag ser verkligen ut som ett spöke som är målat i vitt. För sorgligt - och detta gör att jag behöver..: BOKA EN RESA. Jag har en önskan om att mina girls säger hur dom vill göra, så jag också kan bestämma hur reseplanen blir. Hoppas iallafall att Boston och New York har lite sol att bjuda på i juli..

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga mer än att jag hade en asgrym helg - som ni ser på bilderna.. Jordgubbar i Hyde Park, shopping på Totally Swedish, party med Beate på Percys i Weybridge och på Oceana i Kingston, efterfest i Weybridge och tillsist Subway med Beate i en mysig park i Weybridge.

Vad har ni gjort i helgen då? Tell me, har det hänt något extraordinärt?




Efter att bilden togs rann det ner sås på tangentbordet. Ja, ni ser ju början till katastrof fångad på bild. Sån är jag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Själv då? Har det hänt något extraordinärt?

2011-03-22 @ 17:29:41
Postat av: Frida

Ja, jag radade ju upp massa extraordinära saker? Jordgubbar i Hyde Park gör man ju inte varje dag? Inte firar Beates födelsedag heller? ....

2011-03-22 @ 17:38:46
URL: http://uatilluk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0