ANSWER THIS

Fråga;
Postat av: Lenin
FRIDA din blogg är susen och jag flitigt inne och kikar!!! going vi måste ses när du kommer hem :) hade varit så roligt. vad ska du gör när du kommer hem? blir det snäckis? massa pussar och kramar sötis

Svar;
Åh, Hej Leeena! Klart vi ska ses när jag kommer hem. Iallafall, on to the real question. När jag kommer hem drar jag en snabbis till USA och efter det ska jag kanske jobba lite på Snäckan. Inget är klart än, men det hade såklart vart skoj att göra en comeback såhär efter England. Efter det blir det förhoppningsvis plugg i Skövde om jag kommer in. Kan tyckas låta lite tråkigt men jag ser verkligen fram emot att börja plugga.. Eller mest ha egen lägenhet och lite sådär, haha. Jag har i första-hand sökt in till social-psykologi, så det är det jag hoppas på meeeest.

Nu svarade jag kanske lite mer än vad Lena ville veta, men jag hade inget bättre för mig..  Oavsett vad så är det...FREDAG imorgon.. Jag ska åka söderut för lite fredagsmys, på lördagen ska jag träffa Beate och vi ska käka mex-mat och dricka drinkar. Chill helg helt enkelt. Hörs sen om jag har något mer as-intressant att skriva. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0