DON'T GET IT

Vet inte om jag har skrivit om detta innan, men jag tror inte det so here we go; En dag när jag vaknade, när jag bodde i Clapham, så hade alarmet gått igång med en anteckning. Anteckningen löd; Bosnien. VARFÖR har jag, förmodligen i sömnen, gjort en anteckning där det står "Bosnien"?

Denna gången var till och med märkligare än den gången då jag, även denna gången i sömnen, gjort en anteckning där det stod; Studenten. Det hände några månader innan studenten och jag antar att jag var så otroligt taggad att jag skrev en sån anteckning trots att jag sov. Men vad betyder "Bosnien"? Är det saknaden av Anja? Är det att jag vill åka söderut? Eller vad kan det vara som har gjort att jag mitt i natten har tagit mig tid till att knåpa ihop en anteckning med namnet på detta land?

Kommentarer
Postat av: Anja

Hahahaha saknaden av mig, helt klart. Fan vad roligt jag skrattar så att jag gråter!!

2011-05-02 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0