EMBARASSED?

Härromdagen fick jag en oanvänd jumpsuit av min värdmamma. Jag fullkomligt ÄLSKAR den. Tog på mig den innan jag hämtade Sasha och tänkte för mig själv att hon skulle säga att jag såg ful ut i den.. Går som sagt till skolan och hämtar henne, och vad är det första hon säger?
"What is that..?" (syftar på suiten).
"Don't you like it?"
"Naah, you know the Aladdin movie?"
"Yes?"
"You look like Jasmine.. You know, the blue pants she is wearing.."

Lärdom; Ha alltså inte på er jump suits om ni inte vill skämma ut eran tioåring..
En till lärdom; HA PÅ DIG JUMP SUIT OM DU VILL SKÄMMA UT HENNE.
Summan av kardemumman; På måndag när jag och Sasha ska till London ska suiten PÅ.


Jag och min lilla girly när vi spelar Monopol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0