FORGIVE AND FORGET

Herregud, vad dålig jag är på att blogga. Iallafall; jag har någon slags detoxvecka nu, där jag drar ner på de stora kolhydratskällorna, samt äter lite mindre än vanligt. Vissa tycker att detta är sjukt, "men du är ju inte tjock" eller "det är för lite att äta sådär" MEN, mina damer och herrar; Efter fyra månder i ett annat land så är inte kroppen vad den en gång var. Månaderna innan jag åkte jobbade jag dessutom på Uddevallas bästa jävla julbord, tror ni att jag bara åt av sillen eller? Nej.

Här i England har jag hur som helst stoppat i mig alldeles för mycket av bland annat bröd och choklad. Vilket kanske inte ska rekommenderas om man vill stanna på den vikt som vågen visar innan man sätter sig på planet för att åka som au-pair.

Hur som helst, det går mig på nerverna att äta regelbundet och konstant tänka på vad jag har stoppat i mig. Men som farsan säger; som man bäddar får man ligga. Alternativt; den man ligger med får bädda.

Förresten, så fort jag har köpt en hel kortläsare kommer det upp en bra London-guide här!

Egengjorda burgare serrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0