IT'S KIND OF SAD, REALLY

Jag har val nastintill givit upp denna bloggen, men whatever. Paris var fantastiskt och jag vill tacka Theres for att vi fick komma och bade Theres och Steffi som var ett fantastiskt Paris-sallskap.

Over till nagonting helt annat. Vill jag innerst inne aka harifran om tva veckor? Tror inte det. Kommer det svida nar planet lyfter och jag ser England forsvinna under mig? Ja, formodligen. Kommer det bli jatteroligt att komma hem? Sjalvklart, men jag vet aldrig om jag kommer komma tillbaka hit och det ar det som gor lite ont. Det har hant SA mycket under ett halvar. Sa mycket jag har lart mig, sa mycket roligt folk jag har lart kanna, sa roligt jag har haft det och ja.. Det ar darfor det kommer bli tomt. Jattetomt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0