trASH

Man undrar ju om man kommer hem trots den har forbannade askan? Hall tummarna..

Hur som haver, min dator ar dod. Sladden har formodligen pajjat och darfor gar det inte att fa strom till skiten. Pappa, plocka fram papprena till datorn sa jag kan kirra ny sladd nar jag kommer hem, tack!

Helgen i korthet: Var hos en van i Sunbury och kollade Forgetting Sarah Marshall, sjukt rolig film forovrigt, pa fredagkvallen och akte pa lordagen till London igen, men inget pa lordagen blev som det skulle? Jag och Beate skulle ju ata tex mex och dricka drinkar. Vi bytte ut mexen mot RUGBY i Twickenham med 54 000 andra. Hur fett som helst! Spontanast i stan skulle jag nog beskriva oss som. Picknick utanfor Twickenham Stadium ledde ju liksom till ett visst sug efter att se sjalva sporten ocksa sa 17 pund senare var vi inne. Det var WICKED. Val i Twickenham traffade vi lite folk och drog med dom till Clapham for att dricka lite ol pa en pub som jag skulle vilja minnas hette "The goat". Ni som kanner mig vet vad jag har for relation till Clapham, men det var trevligt att komma tillbaka och ha roligt for en gangsskull.. Oavsett vad sa somnar jag pa en orange soffa i Wimbledon pa lordagsnatten.. Pa sondagen spenderades det sjukt manga timmar pa Starbucks med Beate. Kommer sakna henne nar jag aker, sa ar det. Efter att vi sagt hejda hamtade jag ut mina... PARISbiljetter!!!!! Pa fredag drar jag till Theres. Forhoppningsvis ar hon dar och Steffi har trotsat askan.....

Vill ni nagot sa far ni la skriva ett Facebookmeddelande da jag kan se dom pa min mobil.... Hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0