WEYBRIDGE

I fredags packade jag mina saker och åkte två timmar för att få träffa pärlan Beate i Weybridge. Alltså.. Ja. Helgerna med henne blir alltid ett minne för livet och så också denna helg. Klockan fyra på morgonen på lördagen står jag i en lägenhet i Weybridge och blandar hemmagjord Baileys. Så det kan gå.

Lördagen innehöll; En footlong Subway-macka och parkhäng. Sedan drog jag ifrån Beate redigt mycket senare för att åka taxi med en taxichaufför som förmodligen lurade mig på minst fem pund. Irriterad_tjej_90 vaknade upp och var inte så irriterad och tog tåget hem till Cheshunt för att ligga i trädgården och sola lite. Rätt go helg skulle jag vilja säga.

Förlåt för min tråkig blogg - hade bottenrekord härromdagen. Sex läsare. Fantastiskt. Jag får helt enkelt skärpa mig tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0